Πως θα ανοίξω ένα αίτημα υποστήριξης?

Ο καλύτερος τρόπος επικοινωνίας μαζί μας είναι η δημιουργία αιτημάτων υποστήριξης. Με αυτό τον τρόπο θα ενημερωθεί αυτόματα ο αρμόδιος και το πρόβλημά σας θα αντιμετωπιστεί άμεσα. Η διαδικασία υποβολής αιτήματος υποστήριξης είναι η εξής:

  • Αφού συνδεθείτε στην καρτέλα σας επιλέγετε είτε από τον πίνακα με τίτλο "Ανοιχτά Αιτήματα Υποστήριξης " το κουμπί "Αποστολή αιτήματος υποστήριξης" είτε απο το μενού δεξιά "Νέο Αίτημα Υποστήριξης".
  • Στη συνέχεια επιλέγετε ανάλογα με το θέμα του προβλήματός σας μια από τις εξής 3 επιλογές  :

"Τμήμα Τεχνικής Υποστήριξης" , "Τμήμα Πωλήσεων " ή "Τμήμα Υποστήριξης Ονομάτων Χώρου".

  • Έπειτα δίνετε το θέμα του αιτήματός σας, τσεκάρετε την προτεραιότητα του, και αφού γράψετε το μήνυμά σας στο αντίστοιχο πλαίσιο επιλέγετε “αποστολή”.
  • Εάν θέλετε να επισυνάψετε ένα αρχείο μαζί με το μήνυμα σας επιλέγετε “Choose file”  για να βρείτε το αρχείο στον υπολογιστή σας.
  • 0 Users Found This Useful
Was this answer helpful?

Related Articles

Πότε θα παραλάβω το τιμολόγιό μου?

Το τιμολόγιο της παραγγελίας σας αποστέλλεται ηλεκτρονικά  σε μορφή PDF στο email που έχετε...

Πως θα αλλάξω τα στοιχεία της καρτέλας μου?

Αφού συνδεθείτε στην καρτέλα σας ώς πελάτης, για να αλλάξετε τα στοιχεία της καρτέλα σας θα...

Μπορώ να πιστώσω κάποια χρήματα στο λογαριασμό μου για μελλοντική χρήση?

Υπάρχει η δυνατότητα να πιστωθεί στο λογαριασμό σας ενα ποσό που εσείς θα επιλέξετε. Αφού...

Σε ποιό λογαριασμό θα καταθέσω τα χρήματα της παραγγελίας μου?

Συνδεθείτε στην καρτέλα σας ώς πελάτης. Στο πλαίσιο "Παραγγελίες " θα δείτε τους απλήρωτους...

Γιατί το παραστατικό που έλαβα αναφέρει την ένδειξη "επί πιστώσει" ;

Με δεδομένο ότι οι πληρωμές δεν γίνονται μετρητοίς, όλα τα παραστατικά αναγράφουν την ένδειξη...