Ο καλύτερος τρόπος επικοινωνίας μαζί μας είναι η δημιουργία αιτημάτων υποστήριξης. Με αυτό τον τρόπο θα ενημερωθεί αυτόματα ο αρμόδιος και το πρόβλημά σας θα αντιμετωπιστεί άμεσα. Η διαδικασία υποβολής αιτήματος υποστήριξης είναι η εξής:
- Αφού συνδεθείτε στην καρτέλα σας επιλέγετε είτε από τον πίνακα με τίτλο "Ανοιχτά Αιτήματα Υποστήριξης " το κουμπί "Αποστολή αιτήματος υποστήριξης" είτε απο το μενού δεξιά "Νέο Αίτημα Υποστήριξης".
- Στη συνέχεια επιλέγετε ανάλογα με το θέμα του προβλήματός σας μια από τις εξής 3 επιλογές :
"Τμήμα Τεχνικής Υποστήριξης" , "Τμήμα Πωλήσεων " ή "Τμήμα Υποστήριξης Ονομάτων Χώρου".
- Έπειτα δίνετε το θέμα του αιτήματός σας, τσεκάρετε την προτεραιότητα του, και αφού γράψετε το μήνυμά σας στο αντίστοιχο πλαίσιο επιλέγετε “αποστολή”.
- Εάν θέλετε να επισυνάψετε ένα αρχείο μαζί με το μήνυμα σας επιλέγετε “Choose file” για να βρείτε το αρχείο στον υπολογιστή σας.